Časté dotazy

Nejčastější dotazy


Za jak dlouho mi zboží dorazí?


Zboží pro vás ručně šije Petra, nebo strojově naše švadlenka. Velkou část výrobků máme předvyrobených na skladě a pokud by snad něco pochybělo, máme skladem potřebný materiál, tudíž jsme schopni skladové střihy dovyrobit do 3 dní.
Personalizované výrobky na míru se vám snažíme vyhotovit do 5-10 pracovních dní.
Do výroby se vždy pouštíme ihned po obdržení platby za vaši objednávku, aby vám balíček Haf Laf dělal radost co nejdříve.

Při větším objemu objednávek se může doba dodání mírně prodloužit, v takovém případě vás však vždy o zpoždění informujeme.

 

Mohu si objednat i do zahraničí?

Naše zboží můžete objednávat jak v rámci České republiky, tak i Slovenské republiky - pro tu máme speciální EURový účet.
Objednat do jiné země je samozřejmě možné a to po předchozí domluvě na info@haflaf.cz

 

Je možnost platby dobírkou?

Ano, odesíláme na dobírku. Ovšem v případě personalizovaných výrobků je nutné objednávat formou úhrady předem (bankovní převod / platba kartou online).

 

Mohu výrobky prát v pračce?

Prát produkty v pračce je možné pouze na vlastní zodpovědnost a nelze je poté reklamovat.
Pokud se však do praní v pračce pustíte, doporučujeme výrobek prát chráněný v prací síťce (nebo potahu na polštář) a na nejšetrnější program: 30 °C, 400 otáček, 15 minut.

Mnohem šetrnější formou údržby pro výrobky bude jemné ruční přeprání v umyvadle, nebo ošetření špinavého místa jemnou houbičkou s kapkou pracího prostředku.


Pro jaká plemena je zboží vhodné?

Všechny střihy a modely našich výrobků navrhujeme tak, aby u nich zaplesalo srdíčko majitele jakékoliv velikosti a druhu psího plemene. Snažíme se myslet opravdu na všechny potřeby nejrůznějších typů psů a pejskařů.
Pokud by vám však v nabídce něco chybělo, podívejte se na možnost úprav na míru.

 

Co mám dělat, když si nevím rady s výběrem?

Kdykoliv si nejste jisti výběrem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu: info@haflaf.cz , telefonicky: +420 606 411 872 nebo prostřednictvím online chatu. Na něm se snažíme být opravdu pořád k dispozici, ale omluvte nás, pokud se nám stane, že se nezastihneme.

 

Jak vybrat vhodnou velikost obojku?

Optimální velikost obojku na dírky by měla být ta, kdy budete nejčastěji používat prostřední dírku. Pokud je obvod vašeho pejska na rozmezí dvou velikostí, vždy raději sáhněte po té větší a případně nám do poznámky dopište požadavek o vyhotovení jedné dírky navíc.
U výcvikového stahovacího obojku počítejte s nasazováním přes uši. Proto nezapomeňte k obvodu krku připočítat i pár cm navíc na uši.
Pokud jste na obojku s přezkou na rozmezí dvou velikostí, vždy raději sáhněte po té větší, nebo nám napište o úpravu na míru.


Jak vybrat vhodné vodítko?

Ve výběru varianty vodítka bude vždy hrát hlavní roli vaše osobní preference (lanové, popruhové, kožené, přepínací, jiné...). V další specifikaci musíte brát v úvahu váhu vašeho psa a možné zatížení karabiny.
Maximální doporučenou váhu psa k jednotlivým karabinám najdete vždy v popisu produktu ve velikostí tabulce.


Lze objednat výrobky v jiné barvě než máte skladem?

Ne, tato možnost prozatím není možná. Je to z toho důvodu, že každou barvu musíme objednávat i ve více než 150 metrových návinech a takové objednávky materiálu nás stojí ohromnou částku financí.


Mohu zboží vrátit?

Ano, jakékoliv zboží zakoupené přes e-shop můžete vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě od převzetí Vaší zásilky. Vrácené zboží nesmí být nošené, poškozené, špinavé, nebo jevit jakékoliv jiné známky užívání. 

POZOR: Není možné vrátit bez udání důvodů v zákonné 14 denní lhůtě: Personalizované zboží, vyrobené na zakázku, či jakkoliv jinak upravené dle vašich specifikací (Se jménem, individuální velikost, individuálně uzpůsobený střih nebo model dle přání zákazníka, individuální kombinace barev) a zboží ve výprodeji - jedná se o finální prodej.

Jak postupovat v případě vrácení zboží nebo reklamace se dočtete zde.